Tallers Intensius d’Estiu

(tots els nivells)

• A Del 1 al 5 de juliol
  • de 10 a 12 h
  • Preu: 100€ + 10€ d’assegurança si no has estat durant el curs annual.
  • Data límit d’inscripció i pagament: dijous 27 dejuny. Inscripcions a tallers @escolacircrr.com

A l’intensiu treballarem la tècnica de la roda cyr des de manipulacions bàsiques, a girar dins l’element i inversions.

Alguns dels elements tècnics que treballarem (adaptat al nivell de cadascú): roda, compàs, moneda, vals, mig girs, paloma, flic, ollie, champagne.

També ens centrarem en l’investigació i exploració de material propi on buscarem noves manipulacions, la relació del propi cos amb la roda, entrades i sortides a la roda, variacions, així com la fluidesa per tal de poder trobar un estil propi i personal.

Està enfocat a tots els nivells (tant inicial com avançat).

Si tens la teva propia roda millor tot i que a l’espai disposem d’algunes rodes.

Acrobàcia iniciació-intermig

(amb David Marfil «Txupi»)

• Del 11 de juny al 11 de juliol
  • Dimarts i Dijous de 19h a 21h
  • Preu: 190€ + 10€ d’assegurança si no has estat durant el curs annual.
  • Data límit d’inscripció i pagament: 10 de juny

Aprendrem la tècnica d’acrobàcia a terra i sobre diferents superfícies, on poder practicar exercicis educatius, per a realitzar diversos tipus de salts d’acrobàcia clàssica.

Beques

Els requisits per poder optar a les beques són:

• Estar empadronat/ada a Barcelona (10 punts). [Màx. puntuació per l’empadronament a Nou Barris abans de l’1 de gener del 2024]
  • Renda disponible de la unitat familiar < a 1,5 vegades l’IRSC,  (Indicador de renda de suficiència= 1,5 x 569.12€ x 12  ( (10 punts)

Caldrà que ens envieu, prèvia inscripció, aquesta documentació a tallers@escolacircrr.com

Més informació

Podeu contactar amb tallers@escolacircrr.com i al telèfon 93 350 61 65 (de 18h a 20h)