Circ familiar

diumenge 18 de febrer, 17 de març, 21 d’abril  i  5 de maig  d’11h a 13h
Preu:10 € per persona.

Activitat lúdica perquè persones de totes les edats s’acostin al món del circ

La Carap del CAC Rogelio Rivel s’obre alguns diumenges al matí perquè adults i infants puguin conèixer diverses tècniques de circ ( malabars, equilibris, corda…) però, el més important, puguin gaudir del treball col·lectiu basat en la confiança mútua.

Calendari 2023-24

Diumenges: d’11 a 13h.

• 19 de novembre 2023
  • 3 de desembre 2023
  • 18 de febrer
  • 17 de març
  • 21 d’abril
  • 5 de maig

Inscripcions

Cal reservar via correu electrònic a tallers@escolacircrr.com per una banda, i realitzar una transferència bancària, per l’altra, sempre abans del dimecres anterior a la sessió programada.

L’entrada costa 10€ per persona (7,5€ en cas de venir 4 o més persones d’un nucli familiar) i inclou l’activitat i l’assegurança.

Tant si sou grups de 10 o més persones com si teniu pensat venir tot l’any poseu-vos en contacte amb la responsable de l’activitat a tallers@escolacircrr.com