El Centre de les Arts del Circ Rogelio Rivel ha posat en marxa el pla de comunicació de la primera Jornada de Visibilització de Formació en Arts del Circ de Catalunya. Aquest acte està enfocat a centres formatius d’arreu de Catalunya i s’emmarca dins del marc del Pla d’impuls de Circ (PIC).

La jornada és la segona mesura de formació del PIC i està prevista per la primavera del 2021 (a causa del COVID) al Centre de les Arts Santa Mònica. Es tractarà d’una trobada per conèixer-nos els uns als altres, així com per compartir un moment de reflexió conjunta.

El Pla d’Impuls del Circ 2019‐2021 és una iniciativa del Departament de Cultura i l’Associació de Professionals del Circ de Catalunya (APCC) que compta amb el suport del Grec Festival de Barcelona i l’Institut Ramon Llull, la col∙laboració del Centre de les Arts del Circ Rogelio Rivel, l’Ateneu Popular 9Barris, La Central del Circ, La Vela de l’Estruch, la Xarxa d’Espais del Circ de Catalunya (XECC) i Nilak, i la complicitat de diversos municipis, entitats i equipaments de Catalunya.

El Pla d’Impuls del Circ té com a objectiu principal crear un escenari d’oportunitats per a la promoció i difusió del circ en la vida cultural, social i econòmica del país i més enllà de les nostres fronteres.

Sou una escola de circ? Voleu participar en la Jornada? Podeu formar part de la taula rodona o participar amb un petit número d’un alumne dins de la proposta d’espectacles de mostra de la Jornada.

Contacteu amb nosaltres per a rebre més informació a prof@escolacircrr.com